28 decembris 2016

2016. gada izlasītās grāmatas.

Gada sākumā apņēmos izlasīt 30 grāmatas. (šo un citas apņemšanās var lasīt šeit). Sākotnēji domāju grāmatas lasīt pēc buzfeed saraksta kategorijām (šeit) bet tad sapratu, ka nesanāks un kaut kā to domu atmetu. Lasīju to ko gribējās vai vajadzēja skolai.
Lielākais prieks, ka esmu izpildījusi savu vēlmi - kopā izlasītas 34 grāmatas. Plānākas un biezākas, bet 34 ir tikai skaitlis. Šķiet, ka ļoti maz, jo gada sākumā palasīju kārtīgi, tad sākās periodi, kad nelasījās vispār, tad atkal cītīgi lasīju un tā pa laikam lasīju, nelasīju, bet redz, ka kopā esmu salasījusi 34 grāmatas.
Šobrīd esmu pārdomās, par to, kādu skaitli uzstādīt par mērķi 2017. gadam, jo tas tomēr ir tikai skaitlis.
Ikdienā manas lasītās grāmatas var redzēt goodreads profilā, jo tur atzīmēju samērā regulāri..


Tā man šogad veicies ar lasīšanu. Un kā Tev?

2 komentāri:

  1. Izlasīto grāmatu skaitā noteikti es ar tevi nevaru sacensties, ja nu, vienīgi, noskatīto filmu ziņā!

    AtbildētDzēst
  2. Uh, nu man ar tik daudz nesanāca :(
    19 gab

    AtbildētDzēst