02 janvāris 2016

Jauns gads - jauns sākums.

Man nepatīk novēlēt laimīgu jauno gadu. Manuprāt, laimīgam ir jābūt visu laiku. Es novēlu visiem Piedzīvojumiem bagātu jauno gadu! :)

Jauns gads ir jauns sākums un laiks, lai uzstādītu jaunus mērķus. Jau aprakstīju pagājušā gada veikumu un patiesībā pat esmu diezgan apmierināta par to, kas ir paveikts.
Šogad esmu nolēmusi apņemties daudz vairāk, un nedaudz savādākas lietas, bet šeit nedalīšos ar visām, jo nedaudz privātības. :D 

Veselīgāk - protams, arī es izvēlos šo klasisko apņemšanos. Dzert vairāk ūdeni, vingrot, braukt ar velo un iet garās pastaigās. 

Izlasīt 30 grāmatas - 2015. gadā izlasītas 20, un es domāju, ka spēju izlasīt arī 30. 

Brīvprātīgais darbs - lieta, ko nesen sāku darīt aktīvāk. Pateicoties Madonas novadam, gada laikā nostrādājot 60h un atzīmējot darbus brīvprātīgā darba grāmatiņā, ir iespējams saņemt novada domes apstiprinājumu par savu paveikto darbu. Tikko Ziemassvētku laiks bija traks laiks. Vadīju dažādus pasākumus bērniem, gan pilsētas egles iedegšanu, gan skolas ziemassvētku pasākumu un vēl šur tur pielīdzējos. 

Vairāk ieklausīties - Debesis mums devušas vienu muti, lai runātu un divas ausis, lai klausītos. Tātad mums vajadzētu klausīties divreiz vairāk nekā runāt. Ar to arī izteikts viss. 

Auto tiesības - ja nu neizdodas nolikt līdz galam, jo te tie likumi visādi mainās, bet vismaz uzsākt iet kursos.

Sakārtot datoru - pagājušajā gadā neizdevās, bet cerams, ka izdosies šogad. 

Kā ir ar Taviem mērķiem, šim gadam? 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru