15 augusts 2016

Vasara soļo tālāk...

Katru dienu skatoties pa logu, šķiet, ka vasara jau ir aizgājusi. Nepamet sajūta, ka netīšām esmu nokļuvusi Anglijā, jo visu laiku līst lietus... Ja nelīst no rīta, tad līst vakarā. Ja nelīst vakarā, tad līst naktī... Arī zāli nopļaut ir izaicinājums, jo jāatrod mirklis, kad zāle sausāka un vēl nav sācis līt... Tomēr ir reizes, kad līst dienā un naktī ir skaidras debesis, lai varētu vērot zvaigžņu lietu. Jā, arī tas ir lietus, bet tomēr zvaigžņu. Varēja vēlēties vēlēšanās cik uziet, bet tomēr vienmēr tā sajusma, ka krīt zvaigzne ir spēcīgāka nekā vēlēšanās. Var iesaukties- o, nokrita, nevis ievēlēties to, ko sirds kāro...
Neesmu profesionālā fotogrāfe, kas var iemūžināt zvaigžņotās debesis, tāpēc es tās saglabāju manā atmiņā. Jo ne vienmēr visu var un vajag nofotogrāfēt ar tehniku. Tam domātas acis...
saullēkts. 5:58

Tuvojas rudens, tiešā nozīmē. Drīz sāksies skola un neskaitāmie darbi, kas ar to saistās, jo šogad tak 12. klase. Fascinē apziņa, ka 1. septembrī jāved pirmīši.. Tik jauki. Un man vienmēr sirds sitas straujāk, ieejot veikalā un ieraugot kalncelejas preču izpārdošanas. Lai arī man mājās kancelejas preču ir pietiekami vēl atliku likām, garām paiet nevaru. Vajag visu izpētīt, apskatīt un varbūt kaut ko arī nopirkt. Tā ir mana vājība.
Bet ko es te atkal runāju. Cenšos savilkt visas savās domās uzrakstītās bloga ziņas vienā, un tad sanāk šāds filozofisks apraksts par to, kas notiek vai nenotiek. Kādam vispār interesanti lasīt? Nezinu. Varbūt pati pēc gada lasīšu un domāšu, ak, kas tas?
Šobrīd gaida mani darbi, kas nepadarīti, istaba bardakā jau visu gadu, bet šodien progress. Saklāju gultu. Varbūt laiks mainīt savus ieradumus? Lasu grāmatu "Ieraduma spēks" un man patīk tas, ka ir ne tikai literāra lietas aprakstīšana, bet arī zinātniskie termini un zinātnisko pētījumu apraksti. Izklausās nūģiski? Taisnība...
Šī vasara man bijusi reāli piepildīta. Nometne, velo ekspedīcija, un pārējais laiks aizpildīts ar Jauniešu dienas organizēšanu un autoskolu. Bet vēl jau 2 nedēļas palikušas, kurās pa vidu vēl viena nometne. Par to gan, uzrakstīšu ziņu, jo tā ir lielā nometne, kurā piedalīšos pirmo reizi. Esmu dzirdējusi vairākas atsauksmes, vēlos pārliecināties pati.
Vispār, esmu aizrāvusies ar bullet journal plānotāju veidu. varbūt arī par to jāuzraksta ziņa, jo latviešu starpā neesmu daudz dzirdējusi par šo nekādas atsauksmes vai sarunas.

Turklāt, man taču jāatgriež blogā lielāka dzīvība un jāraksta vairāk, lai raksti top ne tikai domās, bet arī šeit un tagad. Pa īstam.



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru