28 decembris 2015

2015. gada Spotify statistika

Esmu melomāns. Tas ir viennozīmīgi. Mūzikai manā dzīvē ir ļoti liela nozīme.
Lietotākā aplikācija, lai klausītos mūziku ir spotify. Principā, ja neņemam youtubi, tad spotify ir vienīgais, ko lietoju. Pateicoties viņiem, mums paveras 2015. gada statistika.
Top mākslinieks - Ellie Goulding (1005 reizes).  Otrajā vietā Jess Glynne (243 reizes).



Top albūms - Hacyon Days -Ellie Goulding (368 reizes). Otrajā vietā Bright Lights - Ellie Goulding (312 reizes). Trešajā - I Cry When I Laugh -Jess Glynne (128 reizes)





Top dziesma - Lean On -Major Lazer (62) Otrajā vietā Headlights- Robin Schulz (58). Trešajā vietā Belive Me - Ellie Goulding (52).




"Ausu tārps" - 7 reizes vienā dienā - Powerful - Ellie Goulding, Tarrus Riley, Major Lazer




21 tūkstotis minūšu 2015. gadā esmu klausījusies mūziku. Tas ir 15 diennaktis.





1048 dažādi mākslinieki. Kāds man te smējās, ka Ellie Goulding klausos tikai tāpēc, ka citus nezinu. Nav tā..





Pavasaris.
Sam Smith
Ellie Goulding
Major Lazer





Vasara.
Ellie Goulding
Shawn Mendes
Major Lazer







Rudens.
Ellie Goulding
Jess Glynne
Adele










Tāda ir mana statistika. Ja kāds vēl tomēr neuzminēja, mana mīļākā dziedātāja/māksliniece/izpildītāja ir Ellie Goulding. :)
Publicēju savu statistiku šeit, jo zinu, ka te to atvēršu un apskatīšos arī pēc kāda laika. Saglabāta datorā tā var arī netikt apskatīta vairs nekad. :) Es tak šo blogu priekš sevis tomēr rakstu, ne jau dēļ citiem. :)))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru