24 marts 2015

Pavasaris.

Ir klāt pavasaris. Gan ārā, gan iekšā - domās un sirdī. Šodien saules nav. Vismaz manā pusē saule neuzspīd. Bet ir dienas, kad saule spīd tik ļoti, ka viss liekas pilnīgi dzeltens. Katrs pavasari jūt savādāk, tāpēc es gribu zināt vai es izjūtu pavasari tā pat kā citi. Izveidoju tā saukto "tag" jeb jautājumus uz kuriem jāatbild ir arī citiem un kad esi atbildējis, tad "iecel" nākamos cilvēkus kuriem jāatbild... :)

1.Nosauc 5 lietas, kas tev ļoti, ļoti patīk par un ap pavasari.
Pirmkārt, laikam, būtu jāmin Saule. Spožie stari, kas no rītiem iespīd logā. Otrkārt, koši zaļā zāle. Pagaidām vēl neesmu sastapusies ar šo, bet tas ir kāds košums pēc gari melnbaltās ziemas. Treškārt, koši zilās debesis, kas parādās līdz ar sauli. Šogad vēl nav sastaptas tik daudz, bet zinu, ka drīz būs. Ceturtkārt, svaigs gaiss. Smieklīgi, bet ziemā gaiss ir citāds, un pavasaris vienmēr nāk ar svaiga gaisa dvesmu. Un piektkārt - velosezona. Šogad man šis punkts izkrīt, bet vienmēr patīk jau ātri izvilkt savu velosipēdu un izbaudīt to svaigā gaisa dvesmu. :) Nu un es te tā mazliet 6. lietu piemetīšu - putni. Lielie un skaistie kāši, kas lido.

2.Nosauc 3 lietas, kas tev pavasarī ne tik ļoti patīk.
Dubļi. Visiem zināms, ka sniegs kūst un zeme nespēj to uzsūkt un rodas dubļi. Reizēm ir jauki, bet it īpaši šogad, kamēr vēl esmu ar kruķiem, dubļi nav mani draugi... Lietus? Lietus ne vienmēr ir patīkams. Reizēm ir jauks lietus, bet kamēr pavasaris vēl nav iesilis, lietus nav jauks kamēr esi ārā. Bet siltā istabā ar siltu tējas krūzi lietum nav ne vainas! :) Vēsie rīti. Pavasaris ir tik tikko sācies un ir vēlme atstāt biezos mēteļus istabā un doties ārā mīļajās vējjakās. :D Bet, no rīta ir vēsi, pat ļoti vēsi. It īpaši šobrīd kad no rītiem ir arī mīnusi..

3.Kura ir Tava mīļākā atmiņa no pavasara?
Konkrētu gadu neatceros, tikai zinu, ka bija skolas brīvdienas un es biju laukos. Protams, mums ar vectēvu lielas galvas. Gājām uz pļavu bumbu spēlēt. Un gumijniekos bumbu spēlēt nav viegli. Un mums divreiz nav jādomā - ar plikām kājām. :) Neviens šo nav zinājis līdz šim mirklim, hihi. Apsveicu, Tu šo noslēpumu uzzini pirmais.

4.Kuri ir Tavi mīļākie pavasara ziedi?
Sniegpulkstenīši. Tas ir kas mazs un mīļš, jauks un skaists. Tik vienkārši tas ir...

5.Kas ir pirmā lieta, ko Tu dari/sāc darīt, kad saproti, ka ir pavasaris?
Šogad neesmu neko sākusi darīt, un pagaidām arī nesanāks. Bet citus gadus tas ir jau iepriekš minētais velosipēds. Laikam uz to esmu nepacietīgs cilvēks. Jo ātrāk, jo labāk. Velosipēds.


Savā "tag" izvēlējos iekļaut tikai 5 jautājumus, jo - ko gan vairāk mums vajag zināt? Protams, katrs var pievienot savus jautājumus un papildināt šo tag..

Tātad, svarīgākais - ietagoju 
Savu māsu Elīnu -blogā - http://ellias-sapni.blogspot.com/
Savu mammu Sandru - blogā - http://manaspasaules.blogspot.com/
Savu lielāko fani Rasu - blogā - http://rasasausina.blogspot.com/

Un ietagoju arī Tevi - jo tu lasi! :) Ja Tev nav sava bloga, droši vari rakstīt arī komentāros. Es priecāšos! :)

Jauku Tev pavasari, mans draugs! :) 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru