04 marts 2015

6 mēneši.

Pusgads.
15'552'00 skundes jeb
259'200 minūtes jeb
4320 stundas jeb
180 dienas.

Ik mirkli, ik sekundi kopā ar savu mīļoto Otto. Bez viņa nu nekādi.
Itkā laiks skrien ātri, bet tai pat laikā velkas ļoti, ļoti lēni.
Kas ir mainījies? Es pati. Mana kāja. Visa pasaule.
Kāja garāka par 4.5 cm. Kauls veidojas, bet tikai ļoti lēni.
Pirmie soļi bez kruķiem ir sperti. (ja vien tos var nosaukt par soļiem). Jā, kaut kas līdzīgs soļiem, bez kruķiem, ar savām kājām - abām vienāda garuma. Spert soli ir tik nežēlīgi bailīgi, es domāju, ka jūs pat iedomāties nevarat cik tas ir biedējoši. Bet galu galā, kad pirmais solis sperts tad otro spert ir vieglāk. Tikai pēc mirkļa atkal spert soli ir vēl biedējošāk. Smieklīgi, bet fakts.
Katrā gadījumā, esmu priecīga par to cik ilgi jau esmu izturējusi, un nešaubos, ka izturēšu arī vēl atlikušo laiku. :)
Man tik ļoti patīk šī bilde, ka nespēju pārstāt to likt. :)
Kreisajā 8.septembris (4 dienas pēc operācijas) un pa labi 16.novembris (73 dienas pēc operācijas)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru