11 janvāris 2015

Uzrakstīt epastu kurš pienāks nākotnē?



Jā. Tas ir tas ko es tik tikko izdarīju ar http://emailfuture.com/ palīdzību.
Tātad- atveram mājaslapu, ierakstam savu epastu, uzrakstam garu un emocionālu (haha) vēstuli sev, iestādām datumu un laiku. Atveram epastu un tur mums ir epasts kurā ir saite lai apstiprinātu epasta īstenību un nodrošinātos, ka mūsu rakstītais epasts mums pienāks. Tas ir tik vienkārši.
Kāpēc es to darīju?
Ir tāda lieta,  ka tas bija mans punkts 101 lietas sarakstā  - Uzrakstīt sev vēstuli, ko atvērt 1001. dienā.
Pagājušajā sarakstā rakstīju ar roku, jā forši atvērt vēstuli, bet man viņa visu laiku šad tad atradās un es atcerējos, ko tur biju rakstījusi un beigu beigās 1001.dienā man nebija diezko liels pārsteigums viņu lasīt. Kaut gan es pat neatceros, vai viņu izlasīju tieši 1001.dienā vai vēlāk. Tātad vēl viens pluss šim pasākumam. Vēstule pienāks tieši laikā - t.i. man 20.februārī 2016. gadā. Tagad centīšos visu epasta saturu aizmirst un par to nedomāt! :D hah, vēl daudz laika - vairāk kā gads, noteikti viss aizmirsīsies..
Bet arī Tu vari nosūtīt sev epastu, kurš pienāks nākotnē. Ir interesanti rakstīt - Tu, bet patiesībā raksti pats sev. Neliels apjukums, bet smieklīgi. :D

Vai Tu vēlētos rakstīt vēstuli sev?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru