28 janvāris 2015

Interneta pasaule.

24/7 esmu mājās. Varbūt ne savās, bet telpās. Daudz jau nav ko sadarīt, it īpaši šobrīd, kad esmu Rīgā un visas mācību grāmatas ir mājās- nevaru pat pamācīties neko skolai.. Mans draugs dators kliedē garlaicību.

Laikam jau lielāko dienas daļu pavadu Youtube.com skatoties savus iemīļotākos youtuberus - piem Conor Franta, Tayler Oakley, Hannah Hart, Superwoman, Joe Sugg, Zoella un citus. Video skatos angliski, nenoliedzu ir arī Latvijā youtuberi, bet pagaidām manā skatījumā līmenis ir diezgan zems ar dažiem izņēmumiem (Lagora, BizzBony, Katrīna Karele). Ir neskaitāmas mazas meitenes (vecumā 8-14 gadi) kuras filmē dažādus video, kurus augšupielādē diezgan regulāru un viņām ir pat vairāk kā 1000 subscriberu (abonentu). Bet arī nedomāju, ka Latvijā ir tik lielas izaugsmes spējas Youtube nozarē kā piemēram ASV vai Anglijā.. Tur viss notiek citādi...

Vēl diezgan lielu daļu laika pavadu Facebook.com kur aplūkoju ko labu draugi dara, pačatoju ar kādu, piemēram Rasu. :) Sveiciens. Un vienkārši iemetu aci kas notiek pasaulē atverot BBC vai CNN lapu.

Bloglovin.com Tur pavadās vēl diezgan daudz laika apskatot blogus. Gan ārzemju, gan pašmāju. Ērta un ātra pārskatāmība un piesekot blogiem ir viegli un viss ir saprotams. Man patīk. Par tādu adresi zināju jau sen, bet tikai nesen reģistrējos un sāku lietot.

Twitter.com ; Instagram.com ir vietnes, kuras bieži stāv vaļā un tikai pa laikam atjauninu un ielūkojos kas jauns. Bet tas ir tā retāk..
Eklase.lv ir kā pienākums, bet tā pat tur ieeju reti, jo šobrīd nav līdzi grāmatu lai mācītos.

Draugiem.lv ir vispār gandrīz kā zudis no manas ikdienas. Tur ieeju varbūt pārdienām, jo nekad tur nekā īpaša nav. Ja esmu kādam uzrakstījusi vēstuli un gaidu atbildi, tad paveru vaļā ik pa laikam, bet tā - man neviens neraksta un īpaši jaunu tur nav nekad ko ieraudzīt.

Un kur tad bez reklāmām -
Mans Twitter
Mans Instagram
Mans Bloglovin profils - un Mans Blogs Bloglovinā

Un kuras ir tavas visvairāk apmeklētās interneta vietnes?

1 komentārs:

  1. Joe Sugg... my love of life... :D
    Paldies Dievam, ka YouTube ir izgudrots...

    AtbildētDzēst