23 decembris 2013

Ziemassvētku vecīša mīts.

Man ir 15 gadi un kaut ko jau es saprotu. ;) Kādā angļu valodas stundā runājām par Ziemassvētkiem.Citi runāja par piparkūkām un mandarīniem.Citi par to,ka netic Ziemassvētku vecītim. Lai cik muļķīgi tas arī nebūtu, es to atzīstu - es ticu Ziemassvētku vecītim. Tikai viņš ir pārāk aizņemts gādājot dāvanas citiem bērniem, kuriem tās ir vairāk nepieciešamas nekā man. Man ir viss ko vajag, un arī ko nevjag. Es zinu, mammai ar vecīti ir slepena noruna, bet tas mani neaptur no svētku prieka. Nav nepieciešamas dāvanas, lai dotu un saņemtu prieku. Bet zinot vecīti, viņš tā pat kā Zobu feja, Lieldienu zaķis, džeks Lausks un citi lieliskie parūpējas par visiem, kam nepieciešams prieks un laime.

Un kurš gan man var aizliegt šādi domāt? Ir kādi pierādījumi, ka tādu būtņu nav? ;)))
Kā ir ar tevi? Vai tu tici Ziemassvētku vecītim?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru