21 septembris 2016

Izaicinājums jau izpildīts.

Pašai nemanot, šajā gadā jau esmu izlasījusi 30 grāmatas, kas bija mans šī gada izaicinājums...
Cita biezāka, cita plānāka un izlasīta vienā rāvienā. Kāda patika ļoti, kāda šķita ne tik interesanta, bet kopusmmā 30 izlasītas. Vai tiešām? Kā es to zinu?
Vienmēr gan uzsākot lasīt, gan ik pa laikam atzīmējoties procesā, izmantoju Goodreads mājaslapu.
Savā profilā redzu grāmatas - izlasītās, tās, kuras šobrīd lasu un tās, kuras gribu izlasīt.
Tur var atrast ļoti, ļoti daudz latviešu grāmatu, un ja nav konkrētā izdevuma - pats to var pavisam vienkārši pievienot! Viss ir elementāri! un tad interesantākā mājaslapas daļa-
var redzēt to ko citi lasa!
esmu tā stalkere, kas pēta un skatās, ko lasa citi. Kas patīk, kas nepatīk, var salīdzināt savus "grāmatu plauktus" ar cilvēkiem, izlasīt viņu atsauksmes par kādām grāmatām. Tas ir tik aizraujoši.
Tā ka, ja tev ir goodreads profils, ieraksti komentāros vai pievieno mani savam draugu lokam, lai varam viens otru pa reizei "pastalkot" :)
Atgriežoties pie izlasītajām grāmatām... Protams, mans vēlmju saraksts ar grāmatām, ko pa tiešām vēlos izlasīt ir nebeidzams un nekad nebeigsies, jo ik dienas uzrodas vēl grāmatas, ko vēlētos izlasīt. Ne velti ir teiciens - tik daudz grāmatu, tik maz laika.
Patiesībā, mans lasīšanas rituāls ir gaužām vienkāršs. Gandrīz katru vakaru, pirms gulētiešanas var izlasīt pāris lappuses. Citreiz vairāk, dažreiz viena lapa vai nemaz, jo miegs spēcīgāks. Bet ir jau reizēm dienas vai kāda stundiņa, ko var veltīt tikai lasīšanai. Tas sanāk retāk un tā daru tikai grāmatām, kurās ir forši "iekrist". Ir grāmatas, kuras nevar tā skriet, raut cauri, jo ir jāizlasa, jāapdomā lasītais, kas jāpieraksta, vēlreiz jāpadomā un tikai tad var lasīt tālāk. Visbiežāk jau apstājos pie otrās padomāšanas fāzes, jo miegs vakaros nāk. Vēl lasu skolā. Tad kad brīva stunda, jo tādu man ir 3 gb nedēļā, (sports) :) un ir pa reizei, kad vēl kas cits arī izkrīt. Tāpēc mugursomā vienmēr atrodas kāda maza, plāna grāmatiņa. Šobrīd, kopš pabeidzu Noras Ikstenas Besu, tā ir Kleine Maisblute vācu valodā. Iet diezgan traki, jo ir daudz jaunu vārdu,bet tieši tāpēc jau es to lasu! Tas man tāds trakais challange pašai sev.
Par visām grāmatām, kas izlasītas, šoreiz nerunāšu, to kādu citu reizi....
Viena no pēdējām lasītajām ir "Ieraduma Spēks" kuru esmu jau pieminējusi kādas miljons reizes. Un varētu runāt par viņu vēl miljons, jo grāmata reāli spēcīga un man ļoti patika! Tāda populārzinātniska un aizraujoša. Ar piemēriem no reālas dzīves par ieradumu mainīšanu. Īsti piemēri no lielajiem uzņēmumiem, kas izmanto cilvēku ieradumus, lai uzlabotu biznesa ienākumus.
Vēl nesen lasīta ir Reinbovas Rouelas "Eleonora un Pārks". Viņa ir/bija ļoti populāra internetā un visur pirms kāda laiciņa, reizēm vēl arī tagad. Skaitās kategorija-  jauniešu romāni, jeb young adult fiction, kas pēc "mātes googles" ir domāta jauniešiem 15-18 gadiem. Hm. Nu kā, lai to tā maigi pasaka. Man reāli nepatika. Nu nav gluži tā, ka pilnīgi nepatika, bet laikam vairāk nepatika nekā patika. Jo tur par daudz naivuma un uzspīlētas jauniešu romances.. Bet tas ir tāds mans personīgais viedoklis... Man vienkārši, laikam, nepatīk tādi jauniešu mīlestības stāsti ar bučošanos aiz stūriem. haha. Bet nu bija jau arī šis tas interesants, varbūt....

Par citām grāmatām, kādu īsu teikumiņu varbūt var ieraudzīt manā goodreads profilā. 

Tas šoreiz arī viss. Lasīsim vairāk grāmatas, un dzersim vairāk tējas! :)




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru