30 janvāris 2015

Muzikālā Piektdiena #3

Šoreiz vēl savādāk nekā iepriekš. Vēlējos Jums pastāstīt par savām mīļākajām dziedātājām/ izpildītājām.
Šodien par sievietēm. Tādu patiesībā ir tik daudz, ka iedomāties nevar cik daudz pasaulē ir dziedātāju.
Vēlreiz un vienmēr atkārtojos ka šis ir mans subjektīvais vērtējums par mūzikas pasauli.
Šoreiz top 3 būs tiešā secībā, tālāk secībai nozīmes vairs nebūs.

1. Ellie Goulding. Mana lielākā un vienīgā mīlestība. Manuprāt, lielākā daļa cilvēku, kas mani pazīst zin par manu mīlestību attiecībā uz Ellie Goulding. Nespēju pretoties. Un kad Positivus '14 viņa uznāca uz skatuves un es biju pašā priekšā, mana sirds apmeta kūleni. Es nespēju. Vēlos vēlreiz un vēlreiz un vēlreiz apmeklēt viņas koncertus. Cerēsim, ka drīz radīsies šāda iespēja. Šeit viņas jaunākā dziesma no filmas "Fifty shades of grey".

2.Taylor Swift Šī nu gan ir Elīnas lielākā mīlestība. Man patīk viņas izskats un precīzie teicieni intervijās. Mūzika vienmēr ir skaista un baudāma. Jaunākā dziesma Blank Space no albūma 1989 kurš iekaro visu topu virsotnes.

3. Emeli Sande. Pirmām kārtām man patīk viņas frizūra. :D Bet vispārīgi dziesmas vienmēr ir tik dziļas un skaistas, ka nevar stāt klausīties. Patīk, Patīk, Patīk.

Tālāk secībai nav nozīmes.

Demi Lovato. Aizrāva ar savu jaunāko dziesmu kopā ar Olly Murs, bet arī iepriekš šad tad viņu klausījos.

Lorde. Balss īpatnības nespēj mani pārsteigt. Aizgājušajā vasarā uzradās diezgan augstās topu vietās un arī tad es par viņu uzzināju. Šī laikam ir jaunākā dziesma no filmas "Hunger Games - Mockingjay Part 1"
Birdy. Šī arī, manuprāt, topos uzradās pagājušā gada pavasarī/vasarā kad iepazinu viņu. Varbūt arī iepriekš man Elīna viņu bija sūtījusi, bet tad nepievērsu tik lielu uzmanību. Nav jau tā, ka es klausos tikai to kas topu augšgalā, vienkārši tas nepārtraukti skan pa TV vai radio un tad rodās interese 'kas tas ir un ko tas ēd''.

Lana Del Rey. Manuprāt, viņa ir tāda kā zīme,ka esi hipsters, vismaz es esmu to manījusi diezgan daudzos cilvēkos -man patīk Lana Del Rey jo esmu hipsters. Es to tā neteiktu par sevi. Viņai arī ir ļoti īpatnēja balss, kas kaut kādā veidā piesaista un dziesmas ir vienkāršas, bet tai pat laikā arī ar diezgan lielu domu. Varbūt jau arī, ka es pati vienkārši izgudroju,ka tur ir kāda doma. :D ha. Viņai ir bijis koncerts Latvijā pirms pāris gadiem, laikam.
Adele. Vienu brīdi klausījos tikai Adeli, jo bija tik ļoti iepatikusies. Un tagad, protams, katrai dziesmai ir miljons atmiņas - kur, kad klausījos konkrēto dziesmu. Balss, kura aizrauj elpu. Nezinu, varbūt tas ir tikai man, bet viņas balsī ir kas tiešām īpašs.

Un kuras ir tavas mīļākās izpildītājas / dziedātājas?

1 komentārs: