16 janvāris 2015

Muzikālā Piektdiena #1

Tā kā esmu lielākajā mērā melomāns un mūzika manā dzīvē ir ļoti svarīgā lomā nolēmu uzsākt blogpostu sēriju - Muzikālā piektdiena. Tātad viss vienkārši - katru piektdienu būs ziņa ar dziesmām, kas man patīk vai ko esmu atradusi šīs nedēļas laikā (Nedēļu uztversim no piektdienas līdz piektdienai.). Vajadzēja jau šo sākt no paša  jaunā gada, bet no jaunā gada klausos šīs pašas dziesmas, ko tagad. Minimums būs Top 5, bet ja radīsies vairāk dziesmu, tad būs vairāk. Redzēsim kā man izdosies.
Un tagad par šo nedēļu. Ne visas dziesmas ir jaunas.
Topu sākšu ar nr.1 dziesmu šonedēļ. Tātad respektīvi manā topā dziesmas ievietojas sākot ar nr1. - dziesma, ko es klausos visvairāk un dienā vismas 10x. Gribu, tikai piebilst, ka šīs dziesmas patīk man un šis tops ir pilnīgi subjektīvs.
1. Olly Murs - Up ft. Demi Lovato.

2. Ellie Goulding - Love me like you do. (No filmas Fifty Shades of Grey)

3. Troye Sivan - Happy Little Pill

4. Trevor Moran - Echo

5. Hozier - Take Me To Church

Un kuras bija tavas šīs nedēļas iemīļotākās dziesmas? :)

1 komentārs: