29 janvāris 2015

25 fakti - lietas par mani.

Sirsnīgi pateicos Rasai par šī tag ienešanu blogos no YouTube un vēl jo vairāk pateicos par nominēšanu.
Faktus izdomāt nebūt nebija viegli, nācās padomāt gan pa dienu, gan pa nakti... hihi.
Ceru, ka uzzināsiet ko jaunu par mani! :)

1.Mana dzimšanas diena ir 23.maijā.
2. Man ir diezgan liela un gigantiska atkarība no kancelejas precēm.
3. Es ļoti mīlu sveces.
4. Es dievinu Ellie Goulding.
5. Man ir atkarība no YouTube.
6. Man ir fobija no masu pasākumiem. Varbūt ne gluži pasākumiem kā tādiem, bet vairāk gan no kādas apšaudes vai terorakta vai kā tāda.
7. Es mīlu mūziku. Nespēju dzīvot bez mūzikas. Un man ir diezgan grūti vakarā aizmigt ja es neklausos mūziku.
8. Esmu beigusi mūzikas skolu - klavierspēli.
9. Es spēlēju ģitāru. Esmu gājusi arī pie skolotājiem, bet šobrīd spēlēju un mācos tālāk pati.
10. Līdz šim esmu piedzīvojusi 4 operācijas un vienu ļoti mazu operāciju (kājai ar vietējo anestēziju, viens mazs griezums bet es to visu sajutu un nebija nekas patīkams)
11. Man ļoti patīk plānotāji un organizieri.
12. Man patīk filmēt, veidot, montēt video.
13. Es nemāku peldēt.
14. Es nekad neesmu lidojusi ar lidmašīnu.
15. Man patīk mācīties un nepārtraukti apgūt ko jaunu.
16. Man ļoti ļoti patīk jaunu grāmatu smarža. Bieži iegriežos grāmatnīcās tikai lai pasmaržotu grāmatas.
17. Man jau kopš agras bērnības ir svarīgs velosipēds. Un vēl joprojām ir svarīgs, tikai man tāda īsti laba velosipēda nav. Bet kā Elīna saka - galvenais lai ir riepas un kustās uz priekšu. Tātad - man arī ļoti patīk mašīnas.
18. Man patīk nēsāt kleitas, bet ne svārkus. Kāpēc? Nezinu.
19. Es esmu pildījusi savas māsas mājasdarbu, kad viņa mācījās universitātē. Dabūja 8. Ceru,ka šo nelasa viņas pasniedzēji. :D haha
20. Es mīlu žaketes un skinny jeans. Diemžēl uz dzelžiem ar 52cm apkārtmēru skinny jeans neuzvilksi.. Gaidu ātrāk mirkli, kad varēšu uzvilkt savus džinsus.
21. Kad es biju maza es ļoti bieži mājās un laukos taisīju koncertus. Reizēm kopā ar māsu un brālēnu. Tad uzstāšanās varēja ieilgt līdz pat pusstundai. :D
22. Es bieži miegā siekalojos.... Nu labi, ne vienmēr es guļu,kad siekalojos. :D
23. Mans mīļākais komponists ir Ludovico Einaudi.
24. Man jau kopš bērnības ļoti patīk dziedāt tualetē.
25. Man agrāk mati bija līdz ceļgaliem. Un tad es viņus nogriezu, īsti to nenožēloju.

Tāda nu es esmu.. :) Interesanta un atšķirīga.
Es zinu, ka tālāk ir kāds jānominē.. Tas ir ļoti grūts lēmums, jo neesmu pazīstama ar cilvēkiem, kuriem ir blogi. Tāpēc ietaogju jeb nominēju visus kuri šo lasa. Zinu, ka pat puse neizpildīs šo tag, bet ja nu kāds tomēr - tad, lūdzu, lūdzu, atstāj komentāru zem šī ieraksta, lai varu palasīt un Tevi iepazīt! :)

1 komentārs:

  1. ooo es arī dziedu tualetē. :D
    prieks, ka izpildīji manu lūgumu. :)

    AtbildētDzēst