12 oktobris 2018

50 centu prieks.

Braucot ar Tuktuku vienmēr izmantoju Grab aplikāciju, kas ir mans palīgs Tuktuka izsaukšanā. Pēc gps nosaka kur es esmu, es varu kartē ielikt punktu, kur es vēlos doties. Vadītājam ir karte, pēc kuras vadīties. Nav jāmokās ar skaidrošanu, kur man vajag nokļūt. Un pats labākais, uzreiz tiek aprēķināta cena, tāpēc nav jākaulējas un jādomā kā saprast cik būtu pieklājīgi maksāt...
Braucu uz veikalu. Brauciens tāls, ap 30 minūtes pagāja. Aplikācija teica 9500 rielas kas ir ap 2,30 dolāru. Samaksāju 3 dolārus un saku paldies. Pusis tik nosmaidīja un atbildēja uz manu paldies ar savu paldies. Pēc sava šopinga, kurā neatradu to, ko meklēju, izsaucu jaunu tuktuku un braucu mājās. Šoreiz šoferītis labāk zināja kā izbraukt, lai izvairītos no sastrēgumiem, jo bija ap plkst 17... Ātri tikām cauri pilsētas burzmai un droši nokļuvu mājās. Aplikācija man saka 10 tūkstoši, kas ir 2,50 dolāru. Es iedodu vadītājam 3 dolārus un saku paldies. Viņa acis iemirdzējās, salika kopā plaukstas, klanīdamies teica man paldies, paldies, paldies.
Liekas tāds sīkums. 50 centi. Nu nieks. Bet citam tā ir tik liela vērtība un laime. 
Tāda te ir dzīve Kambodžā.
Saulriets pirmajā vakarā ierodoties Shianoukvillē. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru