27 februāris 2018

Kur ņemt papīru?

Universitātē lekciju nav jo ir brīvlaiks, bet tā kā man ierasts -  kad nav ko darīt, tad vislielākā iedvesma mācīties.
Nu šajā skaistajā un saulainajā otrdienā es nolemju doties pastaigāties līdz universitātes bibliotēkai, apdarīt šādus tādus darbus un palasīt ko jauku, nu šajā gadījumā grāmatu par filmu teoriju.
Sāksim jau ar to, ka desmit minūtes pavadīju, lai "iekurbulētu" datorā internetu, kas bija aizķēries kaut kur.. Pēc tam atklājās, ka somā nav ielikusies pele, tāpēc visi ieplānotie dator-dizaina darbi atceļas. Nedaudz vēl mokos ar slimības paliekām un nedaudz sāpošu kaklu, un kas tad tas? Protams, termosiņā uztaisītā tēja arī ir palikusi mājās.
Nu lai būtu pilns komplekts, es saprotu, ka neesmu paņēmusi papīru uz kura rakstīt grāmatas konspektu. (priekškam? a tā patāaaaas.)
1. iet un aizņemties no printera? Tā kaste ir tik milzīga ar miljons atvilknēm, vienmēr uzkarās, noteikti kaut ko sačakarēšu. atkrīt.
2. izdrukāšu savu taisīto punktoto papīru, jes! Pareizi, gribēju to izdarīt jau sen.
Nav līdzi fleša! :O ahh, atkrīt.
3. kur lai atrod kādu flešu? soma pārrakta, jaka pārskatīta. bibliotēkā nav diezko daudz cilvēku, negribu būt uzbāzīga, tikai lai aizņemtos flešu, jo noteikti cilvēki brīvlaikā nāk uz bibliotēku izbaudīt brīvību un tukšumu...
4. vai piespraužot telefonu es varētu izdrukāt kaut ko? ha, šaubos.
5. ģeniālākā doma ever - tā kā līdzi ir bloknots ar baltām lapām (jautāsiet kāpēc nerakstu tur? katram bloknotam sava nozīme. Kāpēc neizraut lapu? tas man dāvināts un pārāk dārgs, lai plosītu lapas) es mierīgi cilpoju ar savu printera kartiņu un bloknotu uz printeristabu. Savu bloknotiņu iekšā printerī un copy. Es nokopēju sev baltu papīru. haha. Un lai tomēr 3 centi nebūtu pa tukšo tērēti, iespiedu funkciju ar caurumu izsišanu, lai vēlāk mājās varu ielikt "rinķu" vākos pie citiem konspektiem kas jau tur ir, un citiem, kas vēl tikai taps.

Šķiet, nu kur tik smieklīgi var izdomāt, bet redz, ka var.
Un kāpēc es par to visu rakstu? Nezinu. Vēlāk pati pasmiešos par šo dienu.
Bet vismaz saulaina.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru