22 janvāris 2018

Klusums. atkal? Varbūt vairāk nē.

Vienmēr man ir doma kādu ziņu šeit ierakstīt, kāds jau plāns, galvā izdomāts, bet atverot vaļā lapu ir tas vecais decembra datums, un tad tā sirdsapziņa pieklauvē un saka, ai, ai, ai, tik sen neesi rakstījusi, un tad tā lapa klusiņām aizverās ciet un klusums paliek vēl dziļāks un datums vēl vecāks.
Un mammas mūžīgais jautājums, kad blogu rakstīsi?  nu nezinu, kad būs iedvesma, tad uzrakstīš' kaut ko.

Un parasti tā iedvesma nāk nakts vidū. Šoreiz nedaudz laicīgāk.
Epastā katru nedēļu saņemot bezmaksas labumus, šonedēļ iekritis bezmaksas bloga templeits - jeb izskats. Nu nodomāju, ka ja jau tāds liktens, tad jau laikam ir laiks pieķerties šim bubulim, kas biksta, bet neaizbiksta līdz galam...

Jauna galvene, jauns sākums, jauns gads un tamlīdzīgi...

Uzrakstīšu i solīto gada apskatu, i solītās apņemšanās, i visu citu, kas kādreiz prātā ir bijis...
Radošās domas mani šogad tversta uz visām pusēm, un pirmā roka šobrīd universitātes darbiem, jo tak esmu apņēmīgs students, ne par velti traucos 1900 km prom no savas ierastās mājas. Ļoti patīk man šīs universitātes programmas paņēmiens, visu caur praktisko apgūt. No 7 kursiem tikai 1 ir rakstisks eksāmens. Citā eseja, citā fotogrāfijas, citā visi zīmējumi, citā visa semestra radošie darbi jāiesniedz un tā nu tas semestris beigsies. Tam sekos mēnesi garas brīvdienas, kuru laikā ceru atrast praksi, kurā nostiprināt zināšanas un iegūt arī jaunas.
Ja nu kādam derētu attālināts darbinieks dizaina jomā, vai digitālos darbos, droši var man ziņu mest un esmu diezgan droša, ka palīdzēšu.


Rekur viens mazs saulains selfijs no ezera, kurš man mīļā vietā šeit Kamp Lintfort... :)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru