24 novembris 2014

Parasti tā nedaru.

Reizēm "gremdējos" atmiņās un "domās staigāju" pa blogu. Kāds tas izskatījās. Jo tā izskats mainās diezgan bieži (ha -senāk sanāca ieliekot jaunu ziņu, izmainīt kaut ko arī bloga izskatā). Bet bloga sākums jau ir attēls - blogger vietnē tas nosaukts par galveni. :D Tās mainās diezgan bieži, bet es tās īpaši nesaglabāju, tās nostāv savu laiku skaisti, un tiek vienkārši pazudinātas. Varbūt dziļi datora krājumos starp fotogrāfijām atrastos arī apstrādāta bilde, kas kādu laiciņu kalpojusi par galveni. Tad nu tagad, nomainot, ielieku kā ziņu, gan veco, kas man dikti patīk, gan jauno, kas kādu laiku paudīs kādu ziņu maniem lasītājiem.
Un jā - katru reizi taisot galveni tajā ieliku kādu domu, ko gribu pastāstīt saviem lasītājiem. Varbūt tad ja izdosies turpināt šīs ziņas, kad tiek nomainīta galvene, nedaudz došu jums ieskatu - ko es ar to gribu teikt...

Tad nu vecajā galvenē, bija liktas lielas pārdomas, uztraukums par savu gaidāmo operāciju un gatavošanās process, un tajā laikā daudz domāju par cilvēkiem, kas bija, ir un būs kopā ar mani visu šo laiku.
Iepriekšējais header jeb galvene, un ja nemaldos, tika publicēts š.g 11. jūlijā ^^


Un par tagadējo/jauno galveni - Saule spīd un man ir labi. Process cauri, gaidāmi gadi.Tālāk spriediet paši. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru