31 decembris 2014

2015. gada mērķi

Jaunais gads ir teju teju klāt, un kas gan tas būtu par jauno gadu bez jaunā gada mērķiem? Šogad sanācis tādu diezgan daudz... Kā būs ar to pildīšanu - laiks rādīs. Šīs ir tikai dažas no tām, jo daudzas citas ir tādas, ko nezin neviens, un tā tas arī paliks.

-Iemācīties staigāt. Smieklīgi vai ne? Bet man tas ir svarīgi un no tā ir atkarīga mana turpmākā dzīve. Šis ir punkts, kuru es 100000% izpildīšu.

-Pabeigt 10. klasi. Šajā dzīves posmā, arī šī lieta ir diezgan svarīga. Es ļoti ceru, ka man tas izdosies un kāds mani atbalstīs šajā procesā. Liekas, ka tas tač sīkums, bet dzīvojot mājās tas nav tik viegli.

-Visaktīvākais blogošanas gads. Pārspēt savu iepriekšējo rekordu 2012. gadā -40 ziņas. Nu tad ja man tas izdosies, mīļie draugi, Jums būs ko palasīt! :)

-Izpildīt vismaz 20 lietas, no sava 101 lietas 1001 dienā saraksta. Ilgs laiks, jau pagājis kopš šis projekts uzsākts, bet lietas padarītas diezgan maz. Kāpēc gan neapņemties darīt kaut ko lietas labā?

-Izveidot "Atmiņu burku" Tas ir tik vienkārši cik tas izklausās. Parasta burka, kurā tiek liktas lapiņas ar pozitīvajām atmiņām no šī burvīgā 2015. gada.

Rozā mākonis.
-Pilnībā saorganizēt savu datoru. Ir man te lielāka kārtība nekā citiem, bet pagaidām mani tā vēl īsti līdz galam neapmierina. Vienmēr "pietrūkst laika" to izdarīt.

-Izlasīt 30 grāmatas. Man patīk goodreads.com piedāvātais izaicinājums, gada sākumā vai arī jebkurā citā laikā apņemties izlasīt konkrētu grāmatu skaitu. Šogad biju apņēmusies izlasīt 12 grāmatas, bet guļot slimnīcā šis izaicinājums tika pārspēts, un par to man prieks. Šajā punktā arī iekļaujas nelielais izaicinājums, ko Elīna man piedāvāja. Par to nedaudz vēlāk.; ) - Kā jau solīju - vairāk lasīt ŠEIT

-Noskatīties 50 filmas. Izklausās jau ļoti daudz. Bet pagaidām, šajā dzīves posmā, kopā ar mammu esam aizsākušas skatīties filmas diezgan regulāri. Un reizēm vienā dienā pat vairākas filmas.

-Izpildīt #100HAPPYDAYS Viss ir tik vienkārši cik izklausās. Katru dienu, 100 dienas pēc kārtas, kādā sociālajā tīklā jāievieto foto par ko Tu šodien esi priecīgs. Pats smaidi, un citam priecīgs prāts. Projekta mājaslapa http://100happydays.com/ Kopā ar Rasu no http://rasasausina.blogspot.com/ sāksim jau ar 1.janvāri. Varbūt vēlies pievienoties?

Un kādas ir tavas apņemšanās Jaunajam gadam?? :)

Saku Jums visiem - Laimīgu Jauno Gadu! :) Novēlu visiem daudz veiksmes, laimes, veselības, izturības, piedzīvojumu un sapņu piepildījumu! :)

2 komentāri:

  1. Vai jums ir pārpratumi ar savu mīļāko, kas noveda pie šķiršanās, un jūs esat mēģinājis ar viņu samierināties, bet viņš nesniedz jums pozitīvu atbildi un jūs jūtaties, ka kaut kas jūsu attiecībās nenotiek pareizi, un jums ir nepieciešams ātrs risinājums , šodien sazinieties ar Dr Ajayi un pārliecinieties, ka jūsu mīlas dzīve atgriezīsies vislabākajā stāvoklī ar bijušo. Dr Ajayi ir palīdzējusi man atjaunot mieru savās mājās, jo mans vīrs mani pameta 9 mēnešus un dzīvoja kopā ar citu sievieti un nekad negribēja atgriezties mājās, bet ar pareizrakstības runātāja Dr Ajayi palīdzību viņš atgriezās mājās pēc 3 dienām pēc tam, kad dr Ajayyi bija paveicis spēcīgu atjaunošanas burvestību. Tātad, ja jums ir nepieciešams ātrs risinājums attiecībās vai laulībā, izmantojot pareizrakstības piekritēju, sazinieties ar Dr Ajayi tagad pa e-pastu: drajayi1990@gmail.com vai Whatsapp: +2347084887094

    Viņš var arī izpildīt šādu burvestību zemāk
    1. Izlozes burvestība
    2 veiksmes burvestība
    3. Burtot, lai uzvarētu lietu tiesā
    4. grūtniecības burvestība
    utt.

    AtbildētDzēst